شرح وظایف واحد کارگزینی:
- مطالعه و بررسی قوانین، مقررات آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی
- بررسی مدارک و مستندات پرسنلی کارکنان و بازنشستگان بر اساس پرونده پرسنلی آنان
- تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی کارکنان
- تهیه پیش نویس نامه های اداری
- صدور احکام پرسنلی از قبیل انتقال، ماموریت، مرخصی ها، افزایش حقوق و فوق العاده ها، ارتقاء گروه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه
- رسیدگی به پیشنهادات درخواست های استخدامی، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و حقوق وظیفه
- مشارکت در انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارکنان
- مشارکت در تدوین و تهیه و ابلاغ بخشنامه ها و آئین نامه ها و دستورالعمل های اجرائی
- شرکت در کمیسیون ها، کمیته ها و جلسات مربوطه
- اتخاذ رویه ها و انتخاب روش های مناسب جهت انجام امور پرسنلی
- صدور ابلاغ های تشویق، ابلاغ های انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی خدمت
- پیش بینی های لازم در خصوص نیازهای پرسنلی و استخدامی واحد
- جمع آوری و تجزیه تحلیل آمار و اطلاعات مربوط و ارائه گزارش های لازم به مقام مافوق
- مشارکت در اقدامات لازم در خصوص پیش بینی و تامین نیازهای آموزشی کارکنان
- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله
- انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات
- انجام کلیه امورات مربوط به سیستم ثبت ورود و خروج پرسنلی و تحویل گزارشات ماهانه کارکردها
- جمع آوری مرخصی روزانه و ساعتی و استعلاجی و ... کلیه پرسنل
- تایپ و صدور نامه های شروع بکار و پایان کار و پاسخ به نامه های وارده از دانشگاه مربوط به کارگزینی
|