06:20:27 - 26 تیر 1403

شبکه بهداشت و درمان مهاباد

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/04/25 - 13:16
  • - تعداد بازدید: 12
  • - تعداد بازدیدکننده: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3P8
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد

در راستای هفته امر به معروف و نهی از منکر 1403

روز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر با شعار "امر به معروف و نهی از منکر؛ نهضت حسینی؛ گفتمان زینبی" نشست تبیینی با دعوت از دبیر این ستاد در سطح شهرستان و امام جماعت بیمارستان امام خمینی(ره) و با حضور مدیریت محترم و ریاست محترم مرکز بهداشت و تعدادی از اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر و همکاران شبکه بهداشت و درمان در محل سالن جلسات این شبکه برگزار گردید.
در ابتدای مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران شروع گردید دکتر امید صادق امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تسلیت ایام محرم الحرام و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش با ذکر این مهم که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی و انسانی است که باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود گزارشی از عملکرد این شورا در شبکه بهداشت و درمان مهاباد ارئه نمود.
ایشان همچنین بیان داشت: امیدواریم که با همیاری و همکاری آن ستاد محترم ساخت مصلی بیمارستان وارد فاز اجرایی شود.
در ادامه ماموستا بهرامی امام جماعت بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار داشت:همانگونه که خداوند در قرآن می فرماید امر به معروف و نهی از منکر، ضامن سعادت دنیا و آخرت انسانها می باشد.
ایشان همچنین بیان کرد: پیام نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) احیای این فریضه مهم بود زیرا با اجرای آن جامعه اسلامی رو به سعادت و تعالی و رشد و بالندگی حرکت می کند.
در این نشست آقای شیخ محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهاباد ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته این شبکه در راستای احیای این فریضه مهم الهی بیان کرد: این ستاد از تمامی تلاشهایی که منجر به احیای این فریضه مهم الهی باشد استقبال می کند.
این نشست جهت شادی روح تمامی شهدا با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) پایان یافت.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 7926
کلمات کلیدی

تصاویر

تنظیمات قالب